Turn and face the strange.

It's all about me.

Trouble, trouble, trouble

Kategori: Kärlek

Jag ser verkligen framemot sommaren i år, det gör jag i och försig alltid men det ska bli så himla kul med ytterligare en sommar i fina Stockholm. Jobbar en hel del, men jag trivs så pass bra där jag ska jobba att det mestadels är roligt och att jag dessutom jobbar med kläder gör det ännu roligare. När jag väl har tid och är ledig ska jag spendera sommarkvällar i sthlms innerstad tillsammans med fina vänner, ska dessutom på kryssning med mina två tjejor till något mysigt ställe (tallin eller liknande), grönan bjuder på massor av roliga konserter i sommar och jag ska dessutom till Mallis en vecka med mami,k' & syster så min sommar kan inte bli annat än bra. Känner det på mig hur jävla grymt det kommer bli. 
 
Grönan leverar i sommar guys; 
FUN - 4/5 
Thirty seconds to mars -19/6 
Kesha - 7/7
Tenacious D - 11/8 
Magnus Uggla - 23/8 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: