Turn and face the strange.

It's all about me.

It's been a while.

Kategori: Allmänt

Livet kom i kapp mig i form av en himla massa studier lagom innan sommaren tog sin fart och sedan en sommar med massor av jobb och roligheter - så bloggen blev dessvärre den som fick lida.
 
Sedan sist jag skrev har en sommar passerat. Jag jobbade väldigt mycket under sommaren samtidigt som jag försökte ha ett socialt liv. Jag tycker personligen att jag lyckades bra. Min sommar var riktigt great, spenderade dagar på grönan för att se olika artister, träffade fina vänner, massor av fikande med olika vänner och en hel del häng med min grymma familj. Jag har dessutom hunnit med en resa till Mallis, spaninen med mami, syrran och K', som var underbar. Sommaren avslutades med en tripp ner till skåne tillsammans med A'. Vi spenderade en vecka hos hans papi och hade nära till det mesta. Shoppingen i skåne är GRYM, did you know? Väla var underbart. Fick se Helsingborg, Ängelholm och lite av Malmö och dessutom Köpenhamn - En dunder sommar med andra ord - otroligt nöjd! 
 
Sommaren dansar nu sin sista vals och jag känner mig taggad inför hösten. Det finns ingen färg jag älskar så mycket som svart och det finns inget snyggare än boots och stickat. I'm ready for the fall to come. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: