Turn and face the strange.

It's all about me.

Why I love it so much.

Kategori: Allmänt

Musik är det bästa jag vet. Musik är min flykt. Lyssnar i skrivande stund på Miley Cyrus senaste singel "Wrecking Ball", den är så himla fin och betydelsen är djup, älskvärd med andra ord. Jag lyssnar nästan enbart på musik som får mig att känna lite extra. Jag lever för musik som är slagkraftig, djup och har styrka i form av bra text och likande. Anyhow, idag är en sådan där dag då absolut ingenting särskilt sker, jag är lagom uttråkad och vill ut och resa och se världen. Istället är jag fast i en småstad i Sverige och har ingen möjlighet till att fly landet för lite äventyr - Sådana drömmar och ideer får vänta till studier och ekonomi tillåter, men att drömma är det inget fel med. Dessutom så är min höst lagom busy till och från. Finns en del aktiviteter som tar min tid och dessutom är studier en hög prioritet denna höst. Life is just so fun sometimes. 
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: