Turn and face the strange.

It's all about me.

Weekend and bags.

Kategori: Kärlek

It's getting late och det är söndag, vilket innebär back to reality imorgon igen. Dock har jag haft en grym helg hemma i Stockholm. Fick träffa P&P och bara ha det sådär familjigt. Vi åt god mat, pratade massor, dom visade kort från deras resa och så sov vi också hemma hos dom. Dessutom fick jag en hel del presenter. Känner mig så bortskämd och trodde verkligen inte jag skulle få så mycket saker, men tacksam är jag! Dom känner mig så bra dessutom, vet precis vad jag tycker om och vill ha. Fick fyra väskor, två från Charles and Keith, en från Victoria Secret och en från Jimmy Choo. Jag fick också en parfym från Justin Bieber, har viljat ha hans första parfym i evigheter, fem par trosor från Victoria Secret och två par converse, my dads knowns how to make me happy. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: