Turn and face the strange.

It's all about me.

You've been here before.

Kategori: Allmänt

Jag fick ett litet ryck så här lagom innan läggdags och lockade håret, i och med att jag brukar duscha kvällen innan om jag har tidig föreläsning så brukar det oftast bli en simpel fläkta att sova i. Idag kände jag dock för att spica till det med att locka håret och sova med mina lockar under natten. Jag tycker att lockarna blir som bäst när jag får sova på dom en natt. Så nu sitter jag här med nytvättat hår och lockar. Himla vårigt och härligt. 
 
Förövrigt så blev det lite shopping idag, jag har svårt att hejda mig själv. Våren är här och shoppingen skriker Kim. Idag fick ett par supersnygga jeans följa med mig hem med ett härligt mönster på. Lägger upp en bild imorgon om tiden räcker till. Jag köpte dessutom två par långärmande tröjor, vanliga snygga basplagg, en i vitt och en i svart. Perfekt inför våren och en kylig sommarkväll. Utöver detta så åt jag god asiatisk mat, kyckling med nötter till lunch, himmelskt. 
 
xx
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: