Turn and face the strange.

It's all about me.

White IS always chic.

Kategori: Allmänt

Jag säger ofta att mitt mode intresse är oändligt, men jag tror inte folk förstår hur innerligt mycket mode betyder för mig. Mina största förebilder är inom modebranschen och drömmen att få äga en Chanel är oändlig. För många är detta konstigt och bara udda att mode kan spela en sådan stor roll i ens liv - men för mig betyder det så mycket för att det får mig att känna. 
 
Jag kan inte påstå att mode upptog mycket av min tid under tidig tonår, det var först i äldre tonåren som jag insåg vilken effekt kläder, skor och väskor hade på mig, innan det ville jag enbart ha vissa plagg och märken pga att passa in. Mode och kläder handlar inte heller om att vara bättre än någon eller passa in med dom kläderna jag köper, det handlar om att jag tycker om dom och har favorit designers som jag verkligen vill äga något ifrån. 
 
Det var min pappas man som öppnade upp mina ögon för märken från första början, tror bestämt att det var när jag var runt 14 - 15 år som han introducerade mig för märken som Gant. Gant är idag ett av mina favoritmärken på kläder och när jag väljer att köpa kläder där ifrån vet jag att kvaliten är grym och att mitt plagg kommer hålla i flera år. Från det tidiga stadiet, med intresse för några få märken är jag idag mer intresserad än någonsin och har säkert ett 20tal märken som jag älskar och drömmer om att få äga något från. Du behöver inte förstå mitt mode intresse bara acceptera att mina prioriterar är annorlunda och för mig betyder det massor att kunna köpa en väska från ett märke som jag verkligen älskar. 
 
I nästa inlägg tänkte jag skriva om mina favoritmärken. 
 
So long
xx 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: