Turn and face the strange.

It's all about me.

You stole my heart.

Kategori: Resor

Jag drömde om London i natt, jag drömde att jag vandrade på Londons gator tillsammans med min bästa vän och i handen hade vi varsin mugg från Pret. 
 
London tenderar att återkomma i mitt undermedvetande när jag är vaken och sover. Spelar inte riktigt någon roll, London är ständigt återkommande och jag trodde det skulle avta med tiden. Jag tänkte lite som så att ju längre tid jag är hemma desto större blir avståndet mellan mig och London, men så fel jag hade. Jag känner mig så otroligt hemma i London, jag vill alltid dit. Det finns så mycket där som jag saknar och som jag vill tillbaks till. Mitt kapitel där är inte avslutat, jag har fortfarande människor jag vill återse och jag har fortfarande platser som måste besökas igen. Jag är kär i den staden. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: