Turn and face the strange.

It's all about me.

Favorite brands, part 1

Kategori: Mode

Michael Kors - Ett märke som jag älskaaaar & har gjort sedan en tid tillbaks. Tror nästan jag är inne på tre - fyra års tid. Upptäckte honom via Project Runway & började kolla in hans uber fina kläder, väskor, skor & liknande. Jag har personligen två väskor, en klocka och ett phone case från MK. Hans mode är chick, jetset och klassisk. Jag bara älskar hans kläder & min tanke är att jag ska köpa hans parfym här näst. 
 
 
Alexander McQueen - LOVE LOVE LOVE. Min kärlek för McQueen är oändlig. Jag minns hur jag svävade på moln när jag vandrade genom deras flagship store i London. Jag har gillar Alexander McQueen ett bra tag och grät massvis när han gick bort. Hans provokativa mode och tivsten på hans fashion är så otroligt bra. Personligen äger jag the silk sciffong scarf so far, en vit sådan, älskar den!! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: