Turn and face the strange.

It's all about me.

Did you know?

Kategori: Allmänt

Jag gillar sport väldigt mycket, har alltid gjort. Det är inte så att jag följer någon sport slavisk, men jag gillar sport, jag uppskattar det och tycker att det är kul att titta på. Favoritsporten är utan tvekan Hockey, har varit på en hel del matcher genom min uppväxt, sett bland annat mycket DIF, SSK, Väsby vik och en del matcher med AIK. När det kommer till lite mer värdsliga lag så är det NY rangers som gäller för min del. I fotboll är det mest landskamper som jag tycker om. Andra sporter som jag uppskattar är ridning, friidrott och basket - väldigt underhållande sporter att titta på och nu när det är OS så kan ni kanske förstå att en hel del tid går åt, åt att titta på De Olympiska spelen. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: