Turn and face the strange.

It's all about me.

Raise your voice.

Kategori: Musik

If I'm louder
Would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cause we are, the same

Just dessa små rader i låten More Than This får mig att känna, så himla vackert, det är btw en låt av One Direction och jag vill så innerligt veta VEM det är som sjunger just detta, för rösten får dessa textrader att betyda så mycket mer just för att rösten är så djup och innerlig, jag älskar den typen av musikaliska röster - Röster som liksom skär sig lite eller vad man ska säga, röster som liksom 'inte orkar hela vägen men som ändå håller ut'. Väldigt dålig beskrivning men det bästa jag kunde komma på. Har förövrigt lyssnat en del på One Direction men jag kan ändå inte avgöra vem det är som sjunger dessa ord ovan, såå har försökt vädja till folk på Twitter, vi får se om någon svarar :) 

Kommentarer

  • Miranda säger:

    Det är Niall som sjunger det stycket :)

    Svar: Tack så jättemycket för svaret Miranda :)
    Kim

    2012-08-31 | 15:16:34
  • Olivia säger:

    Det är Niall som sjunger det:) gillar du one direction?jag skriver om dem i min blogg och skriver noveller om dem, just nu så håller jag på med en novell som handlar om vad som hände mig senast de var i Sverige i maj! Kolla gärna!

    Svar: Tack Olivia :) Ja, ett ganska så nytt fan I guess... :) Checkar in din blogg ;)
    Kim

    2012-08-31 | 16:36:40
    Bloggadress: http://Iapiagullefia.blogg.se

Kommentera inlägget här: