Turn and face the strange.

It's all about me.

What a week - Pride.

Kategori: Kärlek

Bloggningen har fått lida under förra veckan. Prioterade pride och jobb, vilket enligt mig känns ganska så självklart. Anyhow så har min pridevecka varit fantastisk, har haft så otroligt kul, träffat massor av nya människor, 'gamla' vänner, bästa vänner - så kul. Årets pride gjorde ett intryck på mig i år igen. Jag älskar stämningen, människorna, artisterna, tanto, allting betyder så mycket och att få vara där tillsammans med min bästa vän - OSLAGBART! Bäst var enligt mig fredagen, hade så himla kul tillsammans med min fina vän, musiken var great och människorna vi träffade var awesome. Pride för sjunde året och det blir inte sämre, pride fortsätter leverera och göra mig himla glad. Bilder kommer under veckan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: