Turn and face the strange.

It's all about me.

2012/2013 - my past year.

Kategori: Allmänt

2012/2013
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag åkte iväg och bodde tre månader i London, är fortfarande här och trivs superbra. 

Hur har ditt 2012 varit? 2012 har varit vädligt upp och ner. I helhet har det varit helt okej, sista tre månaderna har varit toppen, älskar varenda sekund sedan mitten av oktober men annars så har 2012 varit ett ganska så tråkigt år för min del. 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag tror och hoppas det. 

Blev du kär i år? Nej, already am. 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 14 Oktober.. Dagen då planet mot London lyfte. 

Bästa köpet? ... Min MK väska, eller kanske klockan? 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder utan tvekan! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangnam style, As long as you love me, Don't you worry child... och Scream and shout. 

Vem har du umgåts med mest? Yvette tar det priset. Tre månader i RAD! 

Har du haft ett förhållande under 2012? Yes. 

Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat mer, legat i lite mer. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Velade. 

Bästa minnet från 2012? London i april, sommaren och London i Oktober. 

Favoritprogram på tv? Jag följer allt via datorn, vet inte riktigt vad som går på tv. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Tog det lugnt, firade med familjen. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett par rayban brillor & ett supernice armband från Celvin Klein.  

Vad fick dig att må bra? P&P, A', Yvette, min fina syster, familj överhuvud taget & min bästa hund. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Ta vara på studerna, släpp loss, plugga hårt och finn motvationen inom dig, det går om du vill och lås dig inte förtusan! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: