Turn and face the strange.

It's all about me.

Afternoon tea and thai food.

Kategori: Kärlek

Det känns nästan lite sjukt att det redan är december. Tiden går så innerligt fort, speciellt när man hela tiden har något att göra också. Jag älskar varje sekund av London och vill aldrig åka hem, mer än att träffa min fina familj möjligtvis. Dom två senaste dagarna här har varit väldigt mysiga och bra. Jag slutade skolan vid 17.00 igår och då begav vi oss till Covent Garden som är ett supermysigt och fint område i centrala London för att få i oss något att äta. Vår fina vän Dilara åkte nämligen hem tidigare ikväll och dom två sista dagarna blev det intensiv häng, ville spendera så mycket tid som möjligt med henne. Vi hittade en thailändsk resturang igår kväll som låg på en mysig liten gata någonstans i Covent Garden. Jag åt världens godaste kyckling med nudlar och stekta grönsaker. Himmelriket gånger hundra. Efter en middag begav vi oss vidare mot trafalgar square som låg runt hörnet och tog oss en sen fika på Pret A Mange, vi pratade i några timmar om allt och ingenting, vi har så himla roligt ihop. 
 
Idag spenderade vi vår dag genom att dricka afternoon tea på ett super britiskt mysigt hotel i Paddington, mitt favorit område i London to be honest. Vi drack antal koppar thé, åt scones, sockerkaka och pratade om allting. Efter fikan tog vi buss mot Angel, hämtade upp D's väskor och tog en cab till Liverpool street station för att säga hej då till fina Dilara, vilket var väldigt sorligt. Saknar henne redan och blir lite ledsen av tanken på att vår favvo tjej har åkt hem. 
 
London är awesome dock! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: