Turn and face the strange.

It's all about me.

I'm in the mood for one of this.

Kategori: Allmänt

TIDSFÖRDRIV

PERSONLIGT 
Namn:
 KIM 
Födelsedag: 10 Juni vettni
Hemstad: Stockholm mina vänner. 
Ögonfärg: Blå 
Hårfärg: Blond. 
Längd: 159, stadigt som fn. 
Högerhänt/vänsterhänt: Vänster yao. 
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 36, ibland 37
Är dina föräldrar skilda: Yepp, they are. 
Rädslor: Mörker är nog min största rädsla och att inte ha kontroll (kontrollfreak.se) 
Mest använda namn på msn: What? 

FAVORIT 
Färg: Rosa alla gånger, gillar rött också. 
Mat: Asiatiskt is the way to go. 
Sport: Jag är inte så sportig av mig men föredrar att titta på Hockey. 
Glass: Ben&Jerrys, cookiedough
Godis: ... allt? 
Affär: New Look or Forever 21 
Nummer: 91
Tuggummi: Extra? whatever liksom. 
Helgdag: Söndag här i UK - men annars är lördagar att föredra. 
Årstid: Vår. 
Radiostation: Radio1, En UK radio. 

HAR DU NÅGONSIN
 
Varit kär: Yes. 
Rymt hemifrån: Haha, nä behövde aldrig. 
Tänkt på självmord: Nej! 
Sovit utomhus: Yes, ogillas dock. 
Spytt i skolan: Hahah, ja... 
Velat bli modell: Nepp, vet att jag inte har någon chans. 
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Ja, joo... Hahah
Ätit sushi: Yes. 
Varit på scen: Ja, faktiskt. 
Retats: Massor. Retarn är mitt mellannamn ;) 
 
DU 
Svär: Ja, titt som tätt tyvärr :P 
Sjunger bra: Nej, det blir inte bättre hur jag än gör. 
Duschar dagligen: Yes. 
Vill gå på högskola/universitet: Yes, jag vill ju det. 
Vill gifta dig: You never know. 
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, idag när jag är vuxen så ja, alltid. 
Gillar åska: Nja, inte riktigt. 
Spelar något instrument: Nej. 
Äger en ipod: Yes, I do. 
Sover med gosedjur: Ibland kanske xD 
Skriver dagbok: Bloggar? 
Sjunger i duschen: Till och från. 

THIS OR THAT. TRÅKIGT ELLER TRÅKIGT. 

Pepsi/cola: Cola
McDonald´s/Burger king: BK
Singeldate/gruppdate: Singel. 
Choklad/vanilj: Beror på humör. 
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar skulle jag tro. 
Kött/vegetarian: Kött. 
Tv/film: TV
Gitarr/trummor: Trummor. 
Adidas/nike: NIke. 
Kakor/paj: Kakor
Blind/döv: Döv

KAN DU 
Gå ner i splitt
: Nej. 
Skriva med båda händerna: Nej, bara vänsterhänt over here. 
Vissla: Njaaaaa.
Blåsa en bubbla: Yees. 
Rulla din tunga i en cirkel: men jaa. 
Ha dina ögon i kors: Yes, ganska så pro på det, haha. 
Nudda näsan med tungan: Nej. 
Dansa: Yeaaah! 
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN 
Du nuddade: Yvette yao. 
Du pratade i telefon med: My dear dad. 
Du msn:ade med: Har inte msn these days. 
Du kramade: Yvette. 
Du skällde på: Yvette? hahah nä vet inte. 
Du sportade med: Ingen jävla aning. 

SENAST DU
 
Skrattade: För en liten stund sen med Yvette
Grät: Fredags? 
Tuggade tuggummi: Minns inte riktigt. 
Drog ett skämt: Nyss? 
Sjöng en sång: Nyss wtf 

TROR DU PÅ
 
Liv på andra planeter: Hoppas. 
Mirakel: Ofc! 
Kärlek vid första ögonkastet: Inte helt säker, men en connection absolut. 
Spöken: Yes
Tomten: Nopp. 

ÖVRIGT
 
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Nej, bara då och då. 
Person du hatar mest: No hate my friends. 
Vad borde man uppfinna: Bra fråga, någon som kan stanna tiden? 
Är du ett hälsofreak: I wish. 
Vilket är det värsta vädret: ehm... SPÖregn. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: