Turn and face the strange.

It's all about me.

Locked out of Heaven.

Kategori: Musik

Viss musik kan få mig att vilja slå volter - Så underbara toner och text gör mig så glad och lyrisk. En artist jag haft ögon för under en längre tid är Bruno Mars, jag skulle inte kalla mig själv fan för jag är inte intresserad av honom som person utan enbart musiken. Hans texter, röst och melodi är fantastisk, jag blir alldeles till mig. Hans musik tilltalar mig verkligen och det är först nu när jag sitter och lyssnar igenom hans senaste album som jag inser vad jag missat. Jag beundrar verkligen artister som har jättemånga bra låtar på sina skivor och inte bara tre stycken som sticker ut, och Bruno Mars skiva är ett väldigt bra exempel på en skiva som bra låtar rakt igenom. Jag är blown-away, talang så det skriker om det.. Bruno Mars is my new favorite. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: