Turn and face the strange.

It's all about me.

London Shopping..

Kategori: Mode

Jag vet inte om det är av intresse att se min shopping ifrån London. Jag ÄLSKAR mode, kläder i allmänhet och har gjort det enda sedan jag var liten. Under min resa här i London har jag hittills köpt massor av skor, jackor, byxor och diverse saker - Tänkte att somligt kanske tycker sådant är kul och att jag därför borde dela med mig. 
 
Jag har stil som består av boots, jeans, mycket blusar, kappor och små detaljer, så som klockor eller ett par örhängen som syns ganska så mycket. Jag gillar less is more men tycker fortfarande om att kombinera, få plagg att framhävas och synas. Jag försöker variera så mycket som möjligt och komma upp med nya kreationer men är ändå bekväm av mig och hittar självklart favoriter som används mer än andra. 
 
One of those boring outfits, Jacka - Mexx, Byxor - Gina, Skor - Eurosko, Väska - Topshop. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: