Turn and face the strange.

It's all about me.

Sweet Nothing.

Kategori: Allmänt

18 december 2012, det känns inte riktigt som det här i London, känns mer som om det skulle kunna vara någon gång i september, som om att hösten precis att letat sig fram. Att det är jul om 7 dagar känns konstigt och inte alls som det brukar, vilket jag vet beror på att jag befinner mig i ett annat land och inte med familjen. Dock gråter jag inte över det, vet ni hur GALET nice det är att inte ha snö i december och att slippa minusgrader är väldigt nice... Dock kommer jag sakna familjen liiite extra den 24e på kvällen, mysfaktorn är på topp i familjen H' på julaftonskvällen. Här i England firar man jul den 25e och det är vad vi kommer göra i år, det blir en ny erfarenhet - vilket jag alltid välkomnar, nya erfarenheter alltså. 
 
Annars så väntar skola idag, måste åka in om typ 2 timmar, har två lektioner idag, kan bli kul, det återstår att se. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: