Turn and face the strange.

It's all about me.

The day before..

Kategori: Allmänt

Imorgon är det julafton i Sverige, känns lite konstigt att inte befinna mig hos dom men å andra sidan så har jag en toppen tid här och trivs superbra. Senaste tiden har vädret varit knasigt, på ett bra sätt dock, det är varmt, som i ca 12 grader, det är för varmt för vinterjacka och det känns bara galet. Jag tycker dock att det är ganska så härligt att inte ha snö och kallt i December månad, det får mig att tycka om dessa månader som jag vanligtvis ogillar starkt.. Senaste dagarna har haft mycket känslor. Väldigt många har lämnat på skolan, åkt tillbaks hem och andra har gått på lov men hinner inte komma tillbaks tills vi åker.. Med andra ord har det varit många hejdå på en och samma dag vilket var väldigt jobbigt för min del. Jobbigast var en vän jag kommit väldig nära under kort tid, dock bor vi båda i Sverige vilket jag är tacksam över. Det fanns en annan person som det också var jobbigt att säga hej då till, det tog emot och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att man kanske aldrig kommer ses igen.. Meeeen jag är tacksam, sjukt tacksam över att få ha lärt känna så många fantastiska människor. 
 
Imorgon väntar en sväng till Runnymede, förmodligen en tripp in till stan och sen turkeydinner, fyfan vad jag längtar till det, I LOVE TURKEY mer än kyckling och det säger ganska så mycket om man känner mig. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: