Turn and face the strange.

It's all about me.

Cause all I need is a beauty and a beat

Kategori: Allmänt

Show you off, tonight I wanna show you off
What you got, a billion could've never bought
We gonna party like it's 3012 tonight

Hör och häpna, jag Kim ska gå på Justin Bieber i april nästa år. Saken är den att jag sedan december förra året fattat ett stort tycke för honom. Jag gillar alla hans låtar (alltid gjort, dom är trallvänliga, mysiga texter och bra beat) och hans utstrålning och jag har aldrig varit den som är den, som bryr mig om vad personen är, jag är ingen hater och finner JB mycket bra. hehe. Anyhow, min kära syster är ett stort fan av Justin och jag vill också se honom live så det kändes naturligt att följa med henne nästa år när han kommer till Sverige. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: