Turn and face the strange.

It's all about me.

I don't wanna lie.

Kategori: Allmänt

Jag sitter i köket vid min älskade mac. Bästa datorn jag någonsin ägt, kan inte förstå att jag en gång i tiden var pc användare, vad är pc liksom? Anyhow, om någon timma kommer min faster hit till Väsby, la famillia drar nämligen till Asien imorgon. Som jag önskar att jag skulle åka med men så är inte fallet, jag stannar hemma och tar hand om lägenheten, hunden och bilarna. Min resa till Asien får vänta, har ju varit där ett antal gånger. Klockan nio ikväll kommer min kära storasyster hit till oss, efter hon slutat jobbet. Hon ska nog fika här och dessutom säga hejdå till p&p som blir borta i en månad. Quite some time liksom. Jag är för övrigt ledig idag, vilket är asskönt för jag känner på mig att denna vecka kan bli lite galen, sjukt mycket på 'schemat' så att säga, ska dock bli askul. Resten av idag blir plugg, slapp, lugn, besök av släkt, och ett avsnitt av Keeping up with the Kardashians. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: