Turn and face the strange.

It's all about me.

Never ever.

Kategori: Livet

Så många måsten ,så många borden. Ibland så vill jag bara göra ingenting, typ ha ett vanligt jobb, tjäna min lön, inte ha något egentligen mål med det jag sysslar med och allt detta för att jag tror att jag inte skulle känna press. Press på att lyckas, press på att vara den bästa jag kan vara och så vidare... Men press är ingenting vi kommer ifrån. Press är överallt. Om jag inte ville syssla med media och reklam och jag skulle jobba i en klädesaffär skulle det ändå finnas press, press på att klättra inom företaget, press på att kanske göra något mer av mitt liv.. It goes on and on and on - All denna press och stress över att göra något viktigt av sitt liv, göra ett avstamp här i världen  är inte för ingenting, jag tror det kan vara nyttigt att känna press.. Och att önska att livet vore enklare är bara dumt, för vad du än sysslar med eller väljer att ägna dig åt i ditt liv så kommer pressen finnas där. Åtminstone är det vad jag tror... Viljan att lyckas och pressen är viktig, lite som en djävul och ängel som sitter på dina axlar och ger dig vägledning - Press är viktigast. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: