Turn and face the strange.

It's all about me.

Summer, where have you gone?

Kategori: Allmänt

Denna sommar har sprungit förbi, det känns verkligen som det. Hösten står runt hörnet och bara väntar på att få svepa med mig i sin kyliga vind. Hittills har dock min sommar varit grymt bra, jag är nöjd med vad jag hittills har gjort. Jag har hunnit umgås med vänner, ta upp kontakten med gamla vänner, lärt känna nya, tagit vara på dom soliga dagarna, umgåts med familjen, spenderat massor av tid med min kära hund och bara haft det otroligt bra såhär långt in i sommaren - Än är den inte över, med andra ord; det finns mer som väntar runt hörnet. Har Pride att se framemot, vilket känns som sommarens stora höjdpunkt, jag har killen som kommer ner och bor med mig om bara två veckor. Sommaren må kännas kort men när jag tänker tillbaks på vad jag hunnit med blir jag alldeles varm i själen. Bara att få spendera sommaren i Stockholm är SÅ mycket värt, det gör att jag har kraft att komma tillbaks till Örebro och fortsätta där, med studier och allt vad livet där har att erbjuda.. Och när hösten och vintern kommer har jag en ursäkt till att börja använda mina UGGs igen... så hey, höst och vinter is not all bad. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: