Turn and face the strange.

It's all about me.

Take it off now girl.

Kategori: Resor

En låt som blivit en favorit är Beneath Your Beautiful av Labrinth, den är oerhört mysig med fin text och en härlig melodi. Lyssna på låten om ni har tid. Annars så befinner jag mig i London denna söndagskväll. Spenderade dagen inne i centrala London och kvällen har enbart varit lugn, tittat på serier, lyssnat på musik och uppdaterat mig i kvällens avsnitt av XFactor som går här i England. Xfactor är liite större här och det går lördagar och söndagar. Jag gillar att hålla mig uppdaterad på det som sker här i London och England, finner det givande och lite roligt faktiskt. Vill veta och kunna om nyheter och nöje när jag befinner mig här.. 
 
Annars så trivs jag riktigt bra här i skolan, jag tycker verkligen om lärarna och eleverna. Under sex veckors tid har jag funnit underbara vänner och upplevt massor av roliga saker. Jag ska dessutom flytta upp ganska så många steg nu på tisdag, lite läskigt. Jag har fått en bra band med många i klassen och trivs med min lärare, men samtidigt är det viktigt för mig att utvecklas och ett personligt mål är att klättra på skolan i svårighetsgraderna, så detta är ett steg i rätt riktigt även om det är läskigt med ny klass och ny lärare... En sista sak om skolan, jag har en lärare i ett ämne som är typ som "nutidskryss" - Vi pratar om nyheter under veckan, vi uttrycker åsikter och har massor av debatter, som jag älskar detta ämne och läraren är också grym, ett perfekt ämne för mig som älskar att prata och tycka! 
 
Adios Amigos! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: