Turn and face the strange.

It's all about me.

A journey is close.

Kategori: Resor

Sju dagar kvar idag, känns fortfarande overklig, som om att jag har hittat på allt, som om att jag inte ska bo i London i tre månader - MEN allt är sant, jag ska bo och plugga i London i tre månaders tid tillsammans med min bästa vän. Min väska är så gott som packad, jag känner mig redo och jag har nog aldrig varit så taggad på någonting tidigare. Äntligen får jag prova på att bo utomlands, äntligen får jag pröva vingarna och leva stad som är så stor att det räcker och blir över. Som jag älskar storstäder och framförallt London. Sju ynka dagar kvar, sex dagar tills jag åker hem och får spendera en dag tillsammans med min fina familj.. Men innan min resa startar ska jag spendera måndag - fredag genom att fixa det sista, umgås med min fina pojkvän och packa det sista, dessutom hinna se så mycket som möjligt på Buffy the Vampire Slayer... Bra vecka, kan dock inte hjälpa att jag vill att veckan ska gå i rask takt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: