Turn and face the strange.

It's all about me.

Just a boring day.

Kategori: Allmänt

Måndag it is, ny vecka, nya tag. Jag har dessvärre åkt på en förkylning, jag kan inte andas genom näsan, mitt huvud känns tungt och jag vill inte kliva ut ur sängen idag, vilket jag inte gjort ännu. Regnet öser ner utanför, det är riktigt höstväder idag, välkommen oktober.. Great start på en ny månad, och andra sidan är det denna månad jag åker till London. Mycket som väntar mig.. Anyhow, trots att jag fortfarande befinner mig i sängen har jag gjort nytta, har hunnit ringa herr doktor, pratat med EF, pratat med mitt jobb och fått min försäkring för utlandsresan - Så jag har allt fått lite saker gjort. Resten av idag är det lugn, lite diskning, lite fix hemma och runt halv fem sisådär gå och möta min kille, behöver gå förbi apoteket och Ica. Funtimes right? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: