Turn and face the strange.

It's all about me.

Never gonna know if you never even try.

Kategori: Musik

Musik är mitt allt många gånger. Musik får mig att tro, känna och viktigast av allt; må bra. Jag älskar att hitta ny musik, nya band och nya melodier. Jag blir så himla glad när jag hittar en bra låt med en text jag känner någon slags samhörighet med eller en text som får mig att känna hopp, även låtar som har ett visst djup i sig, sorliga texter. För mig spelar texten väldigt stor roll, kanske inte när jag lyssnar på Justin Bieber och One Direction, dom får mig mer att le, lite mysig, glad musik sådär.. Men mina favorit artister och band har oftast texter jag tycker om i och med att texten spelar stor roll för mig. Mina favoriter som jag lyssnat och lyssnar på mycket är The Ark, min kärlek till The Ark har varit stor enda sedan i lågstadiet faktiskt, Queen, The Script, Kent och nu även Foster the People. Alla banden har väldigt fina texter. Senaste låten jag lyssnat på är The scripts låt med Will.i.am Hall of fame, jag är som fast, låten är så grymt bra. Btw Adele är också en favorit hos mig. Musik är så viktigt. 
 
You could be the hero
You could get the gold
Breaking all the records that thought never could be broke

Do it for your people
Do it for your pride
Never gonna know if you never even try

Do it for your country
Do it for you name
Cause there's gonna be a day

When your, standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame


Kommentarer


Kommentera inlägget här: