Turn and face the strange.

It's all about me.

Three

Kategori: Allmänt

Torsdag, vilket innebär tre dagar till London, två dagar till Sthlm. Can't wait. Vaknade klockan 11.40 idag, kände att det behövdes faktiskt, varit uppe tidigt i några dagar och vill vara pigg tills på Söndag då jag ska befinna mig på Arlanda klockan sex på morgonen. Anyways, idag är det lugnt, ingenting särskilt som händer, tänkte kolla lite på Buffy, the vampire slayer och skriva ett litet mejl med frågor till EF, that's about it! 
 
XX
Kim 

Kommentarer

  • Emelie - Emelies Christmas säger:

    Svar: Jag tror att du kommer får det toppen i London! :) Jag måste verkligen ta mig i kragen och boka en resa dit!
    Kram

    2012-10-11 | 20:58:01
    Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: