Turn and face the strange.

It's all about me.

We fit together.

Kategori: Resor

Well well, Jag är i London om ni inte visste det. Äntligen har jag "instrallerat" mig lite. Börjar känna mig hemma och så som det känns ny så kommer London gå för fort. Jag trivs som fisken i vattnet, stadspulsen, människorna, affärerna och miljön över huvudtaget är hur bra som helst. Jag känner lite som så att detta är min stad, det är här jag ska vara. Min skola är hur bra som helst, min lärare är toppen, han är så duktig på att lära ut och lektionerna går fort plus att jag använder engelska så mycket att jag är himla inne på engelska efter enbart tre dagar i London. Jag ska ta vara på varenda dag i fina London och hittills vill jag påstå att vi faktiskt gjort det. Imorgon väntar The Lion King musical och skola till 6.35 p.m, sent och bra liksom. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: