Turn and face the strange.

It's all about me.

We're like diamonds in the sky

Kategori: Allmänt

Jag sitter på "mitt" rum och lyssnar på Rihannas nya låt "Diamonds", helt galet bra låt, är som besatt. Första veckan i London har gått ganska så fort faktiskt, vi har hunnit med så mycket. Skola, shopping, musikal, spelkväll och camden, allt på enbart en vecka.. Det har dock inte funnits mycket tid till vila så imorgon tänker vi göra absolut ingenting, vi är nämligen lediga söndagar och måndagar här. Idag blev det Camden tillsammans med två tjejer från vår klass, vilket var supertrevligt, Camden slår aldrig fel. Köpte dessutom två linnen som jag kanske tar kort på, vi får se om jag orkar, haha. När jag väl har ledig tid så orkar jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt, titta serier och äta onyttigt, haha. London tar på krafterna men HEY I love it! 
 
 
me today! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: