Turn and face the strange.

It's all about me.

woop woop

Kategori: Resor

Igår och idag har jag varit sysselsatt, vilket är så himla skönt när man enbart går och väntar på någonting, känner mig lite som ett barn dagarna innan julafton, jag vill bara öppna dom där paketen under julgranen - fast i mitt fall hoppa på det där himla planet som ska ta mig till London. Anyways, igår och idag har jag umgåts med Klara, my dear friend. Hon kom till mig igår på förmiddagen, vi åt middag, pratade massor, umgicks och idag åkte vi in till Örebro för en visit på Universitetet, åt lunch, köpte ett oar nya jeans och återigen bara umgicks. Sista gången vi träffades innan jag beger mig till London på söndag, kommer sakna henne, määh! Annars så är saker pretty nice, är fortfarande himla taggad, ska bli så kul, allting är packat förutom min plattång, ska dock lägga ner den snarast.  Så ja, om fyra dagar så lyfter vi, det blir inte bättre folks!