Turn and face the strange.

It's all about me.

And you stole my heart..

Kategori: Allmänt

"Just one look and you stole my heart.." Jag lyssnar lite för mycket på 1D just nu..Har typ bara deras låttexter i huvudet. Å andra sidan så tycker väl alla andra att dom här låtarna är "gamla" medans dom är alldeles nya för mig. Jag älskar verkligen att ha så bred musiksmak som jag har. Allting går ner så att säga. Dock är 1D låtar väldigt bra och killarna i bandet är väldigt söta. Dom är alla mellan 91 - 94. Känner mig en gnutta gammal to be honest. Jag menar den yngsta är nyss fyllda 18 år - Här sitter jag 21 bast och lyssnar på 1D.. Nothing wrong with that, right? Bara tre års skillnad liksom. Hahah. Anyhow gillar dessutom Taylor Swifts nya låt "We are never ever getting back together" Riktigt mysig låt faktiskt. Lyssna! 
 
För övrigt så ÄR hösten här nu, invigde min nya fina kappa idag, det var så pass kallt att man kunde slänga på sig den, som btw är helt galet snygg, den gör hela min outfit under denna höst, så med det sagt så ser jag fram emot till hösten, jag kommer vara så snyggt klädd. Imorgon är det måndag igen också, ska in till stan och träna, plus lämna in CV i några butiker, är i stort behov av jobb. Vill göra nytta och faktiskt ådstakomma något tills plugget börjar i Januari igen.. Har lite och plugga också men det fixar jag. I hope.. Well well Ikväll börjar X-factor här i Sverige, kommer sitta bänkad och hoppas på att det bli en succe här också som det är i både USA och England. 
 
Guys one last thing, ni borde alla lyssna på låten "I want" med One Direction. Väldigt härligt beat och mysig text. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: