Turn and face the strange.

It's all about me.

Don't you worry child.

Kategori: Allmänt

Så mycket fantastisk musik just nu. Det är inte riktigt förståligt hur mycket grym musik som kommer denna tid på året, jag är som kär i musiken. Bäst just nu är Swedish House Mafia, dock ska ju dom lägga ner och hur sjukt är inte det? Anyways dom gör grym musik och likaså Nause, Maroon 5 ligger också högt upp just nu. Hans senaste skiva är riktigt bra, stark rakt igenom liksom.
 
Well well, annars så är livet pretty sweet, allting är lugn, har under veckan tagit i tu en hel del med min kommande resa, umgåts med en fab vän och idag köpt lite nytt och fräscht smink. Imorgon kommer min fina syster till mig, ska bli så himla mysigt, hon stannar hela helgen och på lördagen kommer mami&K', vi ska på marknad, en som är ganska så stor i trakterna over here. Mysigt helg tillsammans med familj. Har 16 dagar kvar i Sverige, gäller att ta vara på dagarna mina vänner. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: