Turn and face the strange.

It's all about me.

Future.

Kategori: Allmänt

Torsdag it is. Throw back thursday som man brukar säga på twitter.. Anyhow, idag har varit en bra dag. Det blev en sväng in till stan, träffade min kära vän K', hämtade ut min nya pass, fikade, köpte basplagg och tränade. Var hemma igen till 16.30 ca. En lagom aktiv dag, vill hålla mig upptagen, eller åtminstone ha saker att göra i och med att jag går och väntar på ett besked och vill göra allt för att slippa tänka på skiten 24/7 - Jag lyckas självklart inte, jag gör inget annat än att tänka på det hela tiden. Anyhow, skönt att ha ett nytt pass och jag har dessutom bokad in ett möte med en studievägledare på Uni. Feels great tbh! Så fort jag fått besked kan jag börja planera inför min framtiiiiiiiid. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: