Turn and face the strange.

It's all about me.

I can feel it .

Kategori: Resor

London känns nära. Så pass nära att mina mage vrider sig när jag tänker på att jag ska befinna mig där dom kommande tre månaderna. Idag är det exakt två veckor till London, denna tid om två veckor kommer jag befinna mig någonstans i London tillsammans med Yvette. Det är lite ofattbart, som om att jag hittat på allt. Det ska bli så innerligt kul, plugga med sin bästa vän, uppleva en stad som jag älskar, träffa nya människor och få en erfarenhet större än det mesta. Flygbiljetterna är bokade, dom fixades i fredags och idag bokade jag mitt tåg hem den 13e oktober, spenderar min sista natt i Sverige på tre månader hos min fina pappa, vilket känns självklart. Jag ser fram emot en ny upplevelse och att få uppleva allt med Y' kommer föra oss ännu närmare, så himla kul och pirrigt på samma gång. London, I'll see you 2 weeks! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: