Turn and face the strange.

It's all about me.

I wanna travel to a place far far away

Kategori: Egoistiskt

Jag vill få ett slut på listan.. 
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - Berätta om din första kärlek
Dag 4 - 
En person jag vill träffa just nu
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Hur du är som person
Dag 7 - Något som gör mig glad
Dag 8 - Någonstans jag vill åka
Dag 9 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 10 - En person jag skulle vilja byta liv
 
 
Dag nummer 7 it is - Något som gör min glad. 
Well well, någonting som gör mig riktigt glad är utlandsresor. Jag älskar att resa, det är min favoritsysselsättning, ingenting får mig så lycklig som en resa till något annat land. Jag tycker det är så härligt att insupa en annan kultur, ta del av deras land och traditioner. Jag vill se hela världen, alla hörn och alla fina platser som världen har att erbjuda. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: