Turn and face the strange.

It's all about me.

I'll give you my story.

Kategori: Egoistiskt

Ett inlägg rakt från hjärtat, utlämnande och alldeles för ärligt.. 
 
Jag vill mycket, så mycket att det gör ont i mig. Jag tror att det är svårt för somliga att förstå hur innerligt mycket mitt hjärta skriker efter mer. Jag har en ständig längtan efter mer, jag vill kunna säga att jag är nöjd med mig och mitt liv så långt, vilket jag delvis är, jag tycker om hur jag är som person, vad jag har, jag älskar min familj och mina vänner men så finns det ett men mitt i allt det där.. Jag vill göra något som betyder någonting, någonting som spelar någon roll, välgörenhet, föreläsa, hjälpa människor som är behövande.. Jag vill göra nytta.. Frågan är HUR ska jag komma dit? Jag har ingen affärside, ingen plan på vart jag ska börja, ingenting som utmärker mig från resten av världens befolkning. Jag antar att jag inte riktigt hittat min nisch. Jag har inte riktigt hittat min plats i världen. Jag kan köpa mig alla saker i världen och ändå inte vara lycklig, saker gör dig inte lycklig i slutet, i slutet har vi bara oss själva och alla saker som försökt fylla upp tomrummet kommer vara till förgäves. I wish for my life to change. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: