Turn and face the strange.

It's all about me.

Katy or Hillary?

Kategori: Egoistiskt

Äntligen har jag kommit till sista frågan på min tiofrågors lista som jag sysslat med i i sisdär två veckor nu. Sista  är "Dag 10 - En person jag skulle vilja byta liv" Och en person som jag skulle vilja byta liv med är någon världskänd, någon som är riktigt stor... typ Donald Trump, dock är han en man, så kanske någon som Hillary Clinton som reser världen runt, är högt uppsatt inom politik i ett av världens "mäktigaste" länder... Hon får lite av allt. Resor, politik, träffa inflytelserika människor och bara allmänt uppleva massor. Skulle vara riktigt coolt att få prova på att vara henne. Annars om jag ska välja någon som är i min ålder, så skulle jag vilja vara Katy Perry, hon verkar stå stadigt på jorden. Hon är väldigt känd men ändå medveten och känns säker i sig själv. Så Katy Perry eller Hillary Clinton! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: