Turn and face the strange.

It's all about me.

My biggest misstake..

Kategori: Egoistiskt

Dag 5 - Mina största misstag
 
Ganska klurigt att komma på mitt mina störa misstag, kan inte komma på något såhär på rak hand faktiskt. Kan tycka att jag borde ha något att berätta, jag menar det finns väl alltid något man känner att man ångrar eller kunnat gjort bättre.. Hm.. Tänker så det knakar - Mina största misstag.. Jo ett misstag kan jag komma att tänka på, vilket var ganska så nydligen, jag ångrar att jag inte pluggade ordentligt till mina två sista tentor och åkte på omtentor, vilket har gjort att jag inte kunde komma in på MKV B, så nu är jag plugglös och arbetslös tills Jaunari. Ett misstag enligt mig. En annan sak som tynger mig, som är ett "misstag" är att jag skippade att följa med till Thailand 2010, något jag ibland tänker på och känner att jag borde ha åkt med, men men that's life och livet är inte till för att ångras eller spendera tankar åt hur man hade kunnat gjort. Gjort är gjort och kommer aldrig tillbaks, jag föredrar att se framåt. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: