Turn and face the strange.

It's all about me.

one of these lists once again.

Kategori: Egoistiskt

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Social, målmedveten & glad. 
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Otålig, skapligt envis & petig. 
Vad är du rädd för: Först och främst att förlora någon nära, men även kryp i alla dess former.. 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är stark och står för vad jag säger och tycker. 
Det roligaste jobbet du haft/har: Hm.. klädaffär. 
Har du körkort och egen bil: Nej, dessvärre inte, men det fixar jag efter studierna. 
När skrattade du senast: Tidigare idag, i skolan tillsammans med vänner. 
Vem åt du mat med sist: Min kille, tidigare ikväll. 
Vem sov du hos sist: Hemma hos min papi. 
Vem sov hos dig sist: Ehm.. Min pojkväns kompis Joel, han besökte min bf. 
Vad var du rädd för när du var liten: Mörkret, alla gånger. 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Åh, jag vill bli sångerska, kan absolut INTE sjunga. 
Värsta smärtan du råkat ut för: Åh, jag vet inte :o?  
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Resor med familjen, umgås med vänner och sådant. 
Har du någonsin sportat: Ja, massvis, gick på ridning i 8 år och dans i typ lika många år. 
Någon du ser upp till: Min fina pappa. 
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, ipod, läppglans och lösa mynt. 
Antal gånger du varit utomlands: Jag har rest en del, mina föräldrar älskar att resa så :) 
Vilken plats var finast: Åh, Jag älskade verkligen den italienska rivieran, så fin miljö. 
Största stad/städer du varit i:
 åh, vet inte? Bangkok, London? whatever? 
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Rökt: Dessvärre. 
Snusat: Never. 
Har du piercing eller tatuering: Nej
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej
 

Antingen-eller-frågor...
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Pizza i så fall. 
Kött eller fisk: Kött. 
Guld eller silver: Silver. 
Bok eller film: 
Film. 
Vin eller öl: Inget? men öl om jag måste välja. 
Choklad eller vanilj: Vanilj
Charter- eller skidsemester: Charter även om det inte är min grej, vill bara till soolen. 
Glass eller godis: Godis... eller kanske glass, nä godis. 
Varm eller kall oboy: Kall oboy. 
Förfest eller efterfest: Förfest!
Sverige eller utlandet: Utomlands alla gånger. 
Sport eller nyheter: Sport. 
Hockey eller fotboll: Hockey. 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll faktiskt. 
Sommar eller vinter: Sommar. 
Vår eller höst: Vår.
Flyg eller tåg: Flyg. 

3 saker jag gör varje dag...
-Kollar twitter och instagram. 
-tvättar ansiktet morgon och kväll, har en hel process. 
-dricker minst stora glas vatten varje dag. 

3 saker jag helst dricker...
-Vatten
-Jordgubbssaft
-Apelsinsaft. 

3 saker jag helst äter...
-Banan.. hahah, min favorit frukt. 
-Danenino? typ youghurt, love it. 
-makaroner... I know, very odd. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: