Turn and face the strange.

It's all about me.

Question number two - Fear.

Kategori: Egoistiskt

Sååå, nästa "fråga" på denna lilla lista som jag antagit, vilket är;  Dag 2 - Mina rädslor...
Well well, mina rädslor.. Jag gör så här att jag skriver fem rädslor och en liten motivering till varför om det finns någon så att säga. 
 
1. Mörker - Jag ogillar att man inte "ser" allt, det är läskigt och jag har respekt för mörkret helt enkelt. 
2. Kryp av alla dess typer - Jag är lite töntig av mig, tycker kryp är allmänt äckligt och i och med att jag rest en del har jag sett en hel del äckliga kryp. Blää. 
3. Död - Jag ogillar att inte ha kontroll och att vara ovetandes därför är död en rädsla (någon jag dock försöker arbeta bort och ingenting jag går och har ständig ångest över, det är mer så att jag tycker att döden är liiiite ångestgivande, nothing more. 
4. Att inte bli ihågkommen - Jag vill inte bli världskänd, utan det är mer det att jag är rädd över att jag inte ska ha gjort något som helst avstamp i världen och bara tyna bort en vecka efter min bortgång. 
5. Världens undergång - Jag är väldigt nojjig av mig och vem har missat allt snack om att jorden ska gå under 2012? Och jag påverkas tyvärr av sånt skit även om jag vet att det inte kommer ske. 
 
 
Ganska så utlämnande men å andra sidan vill jag vara ärlig och dela med mig, så this is it! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: