Turn and face the strange.

It's all about me.

That first love.

Kategori: Egoistiskt

Dag 3 då, vilket innebär att jag ska berätta om min första kärlek och jag är himla ledsen, för jag kommer göra er väldigt besvikna. Jag har ingen killerstory om hur min första kärlek var och min första kärlek var ingen höjdare tbh.. Så med det sagt min första kärlek var någon gång i 8 - 9 och killen var inte något större kap, han var kär i två tjejer och velade om vem han ville ha, så vi var lite on and off och sen bestämde han sig för att han ville ha den andra tjejen.. Jag grät några tårar, torkade av dom och livet gick vidare. 
 
__________________________________________________
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - Berätta om din första kärlek
Dag 4 - 
En person jag vill träffa just nu
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Hur du är som person
Dag 7 - Något som gör mig glad
Dag 8 - Någonstans jag vill åka
Dag 9 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 10 - En person jag skulle vilja byta liv
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: