Turn and face the strange.

It's all about me.

The queen of the world.

Kategori: Allmänt

Dag 4 - En person jag vill träffa just nu
 

En person jag vill träffa... Jag tänker flyga iväg rejält och välja en människa som är en enorm förebild för mig, någon som inspirerar mig något enormt mycket, nämligen Oprah. Jag har sedan barnsben varit ett stort fan av den kvinnan. Jag minns hur jag alltid tittade på hennes talkshow efter skolan när jag var yngre och hur jag brukade låtsas att jag var Oprah och intervjuade alla kändisar. Hon är så smart, så vacker, så självsäker, dock har hon fåt gjort stora uppoffringar för att nå där hon är idag och vägen har inte varit lätt, hon har fått kämpa och "slå" sig fram. Vår värld är mansdominerad och därför blir jag ännu mer inspirerad av henne och för mig är hon världens mäkitigaste kvinna, hon har sådans inflytande och jag beundrar henne något enormt, så Oprah vill jag hemskt gärna träffa. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: