Turn and face the strange.

It's all about me.

This is me, like it or not.

Kategori: Egoistiskt

Dag 6 - Hur du är som person. 
 
Enda gångerna då jag faktiskt funderat över hur jag är som person är när jag skrivit CV och personligt brev, så att beskriva sig själv och hur man är som person är lite klurigt men ingenting jag inte ska klara av... Så.. Jag är bestämd, jag vet vad jag vill och försöker alltid att finna motivation och inspiration runt omkring mig. Jag bryr mig väldigt mycket om vad min famlij och mina vänner tycker om mig, annars så är jag väldigt stark och kan ibland anses ha lite "I don't care" attityd vilket jag absolut inte har, men som vem som helst så skulle jag stå upp för mig själv om någon var dum eller ute efter att tjafsa. Jag står ALLTID upp för mig själv och jag är målmedveten. Som Samantha i Sex and The City skulle ha sagt "I love me more" vilket är så jävla sant. I min värld är jag viktigast. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: