Turn and face the strange.

It's all about me.

Truth or dare.

Kategori: Egoistiskt

Vi kör igång direkt men denna härliga lista som jag snott från min kära syster. 
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

Tio fakta om mig själv också... Så let's go! 
- Jag älskar märken (kläder, väskor, skor) 
- Jag är besatt av Instagram.
- Jag ogillar svaghet.
- Jag har aldrig färgat håret. 
- Jag älskar musik något enormt mycket. 
- Jag är brutalt ärlig. 
- Min pappa är min största insperations källa. 
- Jag är ett fan av Justin Bieber. 
- Om det inte var tvunget att äta mat för att överleva hade jag inte ätit mat. 
- Min syster kommer alltid vara min bästa vän trots bråk och olikheter. 

Kommentarer

  • Världens bästa lillasyster ;) säger:

    I love your blog to my dear! <3

    2012-09-11 | 18:50:03
    Bloggadress: http://Idahedbom.blogg.sd

Kommentera inlägget här: