Turn and face the strange.

It's all about me.

Life is life

Kategori: Allmänt

Here I am, back in reality. Känns som om att jag är tillbaks till livet och verkligheten igen. Jag befinner mig i Örebro igen, redo för nya dag och nya hinder.. Kom tillbaks hit i Måndagskväll och har sedan dess umgåts flitiig med mitt A', himla mysigt och väldigt behövligt. Just nu sitter jag dock här i min ensamhet, A' har åkt upp till Umeå till sin syster som imorgon tar läkarexamen, han kommer tillbaks på söndagkväll igen. 
 
På måndag drar allvaret igång igen, jag börjar studera stadsvetenskap - Politik, blir en utmaningen men det ska bli kul och jag ska verkligen satsa och lägg all min energi på detta. Till sommaren får jag min belöning om allt går så som det ska och jag sköter mina studier. Åker till Mallis en vecka i sommar tillsammans med Mami,K' & syster, lovely! 
 
Så anyhow, imorgon väntar en fika med en kär vän, trevligt att träffa henne efter tre månaders tid, ska även träna imorgonkväll och på söndag väntar en städning i lägenheten innan killen kommer hem igen, och som sagt på Måndag väntar en skolstart, jag är lite nervös, men känner mig förberedd och taggad! 
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: