Turn and face the strange.

It's all about me.

Sweden, It's getting nicer to be around you.

Kategori: Allmänt

Varit hemma i några dagar nu & det är så himla mysigt att träffa familj och vänner, man inser hur mycket dom betyder och hur mysigt det är att vara runt omkring dom. Jag har hittills hunnit träffa min fina mormor, min härliga kusin, min moster och morbror <3 & min vän Challie.. Och självklart familjen, pappa och dom - Så himla värt. Jag har några dagar till här i Väsby innan jag beger mig tillbaks till Örebru och får träffa mitt hjärta. Innan hemresa väntar ett besök till mormor imorgon med Wille plus att Yvette kommer förbi, på lördag ska jag & syrran sova hos moster & kusin, på söndag kommer min fina mami till Väsby och umgås. Att få komma hem och träffa alla betyder så mycket, det är också så himla skönt att vara hemma och bli omhändertagen, maten lagas åt en och det finns tvättmaskin, haha. Anyhow life is pretty awesome. 
 
 
Me tonight, nymålade naglar, love it! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: