Turn and face the strange.

It's all about me.

"You're so London, your own style.."

Kategori: Allmänt

Jag har någon slags längtan efter äventyr, galenskaper och London - Dom tre orden går ihop så innerligt bra. Sen jag kom hem till kalla gråa Sverige så har jag inte varit något vidare på klädfronten, delvis pga kylan, det är liksom lite för kallt för att prioritera snygghet framför varma kläder. Anyhow, jag planerar att återgå till att klä mig nice så fort det blir lite varmare. London fick mig verkligen att vilja klä mig snyggt all the time, det är roligt att lägga ner tid på kläder & utseende, det gör att man känner sig fräschare men det piffar också till vardagen. Jag hoppas det går mot varmare tider här i Sweden och att jag snart får ta fram vårkläderna.. Dessutom längtar jag efter besök från diverse människor jag mötte i London, jag vill verkligen hålla kontakten med folket jag träffade där, mest av allt två tre personer. Hoppas få träffa dessa själar igen någon gång i livet. En av dom är jag stensäker på att jag kommer få träffa igen, en av dom not so sure, we'll see where life takes us. 
 
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: