Turn and face the strange.

It's all about me.

Friday, I loved you.

Kategori: Allmänt

Det är så fint väder ute, solen visar sig idag igen och jag blir så innerligt lycklig när den väljer att vara framme. Detta får mig att hoppas på att våren snart är här. Med vår och sol blir livet så mycket lättare.
 
Det slog mig att det redan är mars, tiden springer förbi, det är knappt så att jag hinner reflektera och känna efter, fast å andra sidan kan det inte är meningen att jag ska göra det. Jag trivs trotsallt ganska så bra med mitt liv förnärvarande, det är väldigt mycket plugg just nu och kommer vara det till och med juni - men vad ska man göra? Om två år är jag färdig med studier och kan skratta mig lycklig. Varvar min vardag med vänner, shopping, myskvällar och familj så jag har det bra, längtar dock tills jag kan hänga in vinterjackan för denna säsongen, jag vill ha skinnjacka och tunnare skor. Låt våren komma fortare. 
 
Annars så har jag några fartfyllda veckor framför mig, har tenta om ca 2 veckor, viktigt att jag klarar av den, så det gäller att ligga i med pluggandet, på måndag mina vänner kan jag äntligen beställa en ny telefon (Iphone5 ofc) och om två veckor flyttar vi till en ny lägenhet, vilket är dagen efter min tenta. Dagen efter vår flytt så åker vi ner till Stockholm för att hämta hem min hund till oss och dessutom träffa lite familj när vi ändå är där. Anledningen till att vi ska ha min lilla hund är för att P&P åker till Malaysia och hälsar på släkten. 
 
Time to get some things done. 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: