Turn and face the strange.

It's all about me.

No one is ever better than you.

Kategori: Kärlek

En person är lite speciellare än alla andra, lite roligare, lite bättre, lite mer betydelsefull än alla andra. Den här personen råkar vara min absolut bästa vän. Ingen och då menar jag verkligen ingen kan mäta sig med henne. Hon spelar i en alldeles egen liga, en liga där enbart hon är med. 
 
Min bästa vän Yvette är den person som jag räknar som min absolut närmaste vän. Hon vet allt om mig, hon känner mig utifrån och in och trots det står hon kvar. Hon kan mina dåliga sidor och mina bra. Hon vet hur jag känner många gånger utan att jag behöver säga något. Hon kan se på mig om jag tycker något är jobbigt, hon känner mina vibbar och hon har hjälp mig genom mycket. Hon är en sann vän som jag är så innerligt tacksam över att få ha. Jag är så otroligt lyckligt lottad. Vi komplitterar varandra och du har mig vid din sida tills du dör, jag lämnar dig inte i första taget och du blir fast med mig, tro inte att du någonsin kommer undan. 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: