Turn and face the strange.

It's all about me.

Skull

Kategori: Allmänt

En vecka sen jag skrev sist. Time flies. Önskar jag hade större motivation till bloggen och uppdatera mer med innehållsriktigt innehåll. Det kanske sker någon gång i tiden. Jag är ju väldigt modeintresserad och skulle vilja att bloggen tog större del av mina inköp av kläder & mode, i och med att jag spenderar en hel del pengar på mode menar jag. Det vore kul att visa och låta bloggen ta del av ett av mina största intressen. Anyhow, clothes is a big passion of mine. Köpte faktiskt en sak i modeväg som jag viljat ha hur länge som helst, det var lyckans stund när dom kom och knackade på i förra veckan. Det var en kär liten Alexander McQueen scarf som damp ner i brevlådan. En vit med svarta skulls. Love it! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: